NigHt sTar

زیاده روی در استفاده از رژلب: زدن رژلب زیاد و پررنگ باعث بزرگتر جلوه کردن لبهایتان نمی شود، بلکه چهره را مثل صورت یک دلقک مسخره خواهد کرد. چطور باید از این کار جلوگیری کنید؟ همه چیز بستگی به رنگ رژلب و برق لبتان دارد. با یک رنگ ملایم مثل صورتی شروع کنید. بعد به دنبال خط لبی مناسب با آن و سه درجه پررنگ تر از رنگ اصلی لبتان باشد. و دقیقاً دور لبتان بکشی و نه حتی یک میلیمتر بالاتر از آن. بعد می توانید روی کار برق لب بزنید. برق لب باعث می شود که رژلبتان جلوه ای زیباتر داشته و لب هایتان را سه بعدی نشان خواهد داد





| *| نوشته شده در شنبه 88/5/10 و ساعت 5:2 عصر توسط niusha | نظر

آیا واقعاً نظر آقایون درمورد رنگ موی خانم ها هنوز هم به دوران ماقبل تاریخ برمی گردد؟

برای رسیدن به پاسخ این سوال، سایت مردمان تحقیقی جامع انجام داده است و از چهار هزار مرد بین 18 تا 34 ساله درمورد رنگ موی خانم ها (بلوند یا قهوه ای) نظرخواهی کرده است.

روز ولنتاین: بله بزرگترین شب برای قرار ملاقات های عاشقانه. تحقیقات نشان داده که بیشتر از 65 درصد از آقایون پولشان را برای قرار گذاشتن با یک خانم مو قهوه ای خرج می کنند تا یک زن بلوند و اینکار البته دلیل خیلی خوبی هم دارد. تقریباً همان تعداد (63 درصد) از این آقایون ادعا کردند که وقتی شب ولنتاین با خانمهاهای مو قهوه ای قرار می گذارند، خیلی بیشتر به آنها خوش می گذرد!

بیشتر از 87 درصد از آقایون ادعا کرده اند که با خانمهای مو قهوه ای می توانند بحث های منطقی و جدی بیشتری داشته باشند تا خانم های بلوند و تقریباً 75 درصد از مردهایی که روی آنها تحقیق کردیم، تصمیم داشتند که با خانمی مو قهوه ای ازدواج کنند. تقریباً 80 درصد از مردها ترجیح می دهند دختری را که موهای قهوه ای دارد به خانه نزد خانواده شان بیاورند و معرفی اش کنند تا دختری که بلوند است.

نکته جالب توجه دیگر این است که 75 درصد از مردها ترجیح می دادند وقتی صبح از خواب بیدار می شوند، خانمی مو قهوه ای کنارشان خوابیده باشد تا زنی با موهای بلوند.

همه ما می دانیم که مردها همیشه درمورد هنرپیشه ها و ستاره های معروف مو بلوند یا مو قهوه ای مورد علاقه شان خیالپردازی هایی می کنند، اما آیا می دانید کدامیک از این زن های معروف در همه این خیالپردازی ها غالب بوده اند؟

6 ماه بود که موهایم را بلوند کرده بودم اما حالا به رنگ اصلی موهای خودم که قهوه ای است برگشته است. بحث پیرامون موی روشن درمقابل موی تیره مسخره و خنده دار است. آیا واقعاً چند تا ژن ناچیز تعیین می کنند که یک نفر بی عقل، ساده، جذاب است یا هر چیز دیگر؟ من وقتی موهایم تیره بود، دوست پسر داشتم ولی وقتی بلوند بودم هیچ دوست پسری نداشتم. این درحالی است که فکر می کنم وقتی موهایم بلوند بود، وقتی در خیابان راه می رفتم توجه بیشتری از همه طرف به سمتم جلب می شد و مردهای خیلی بیشتری دنبالم راه می افتادند. با خودم فکر می کنم شاید موهای بلوند ابهت بیشتری دارد و باعث می شود هر مردی به خودش جرات ندهد و جلو بیاید و ایجاد رابطه کند و یا شاید هم مردها واقعاً ترجیح می دهند دوست دخترشان یا همسرشان موهای تیره و قهوهای داشته باشد. اکثر مردهایی که اطراف من هستند من را با موهای تیره ترجیح می دادند اما آنهایی که واقعاً دوستشان داشتم رنگ مویم اصلاً فرقی برایشان نمی کرد. هر کسی در این رابطه نظر خاص خودش را دارد اما واقعاً دلیل آن چیست؟ از این گذشته، مگر مو چقدر اهمیت دارد؟ باید اعتراف کنم که وقتی موهایم از بلوندی درآمد و دوباره قهوه ای شده، احساس می کنم کمتر از وقتی که موهایم بلوند بود، جذاب هستم اما واقعاً دلیل آنرا نمی دانم. شاید هم به خاطر الگوهایی که همیشه در سر داریم مثل اسکارلت جوهانسون، کریستینا آگیلرا، جسیکا سیمسون و از این قبیل. بلوند همیشه رنگ موی ستاره های هالیوودی بوده است، البته درست است که اکثر آنها موهایشان را رنگ کرده اند تا بلوند شده است. عقیده شخصی من این است که موی تیره خوشرنگ تر و درعین حال نامتعارف تر و مرموزتر است. به نظر من یک زنی که موهای تیره دارد باید دوبرابر یک مو طلایی زیبا و جذاب باشد تا به چشم بیاید. اما واقعاً تا کی باید این موضوع برتری موی تیره و روشن یکی از بحث های داغ مردها باشد؟ آیا واقعاً هوش و اخلاق زنها نیست که مردها باید به آن توجه کنند؟





| *| نوشته شده در شنبه 88/5/10 و ساعت 5:1 عصر توسط niusha | نظر

ریمل‌هایی که پایه اصلی آنها روغن است به دلیل آنکه به سختی پاک می‌شوند، موجب افزایش ریزش مژه‌ها و چسبندگی آنها می‌شوند. برای پاک کردن انواع ریمل‌های پودری و مایع می‌توانید از آب استفاده کنید اما برای پاک کردن ریمل‌های روغنی که اصطلاحا <واترپروف> نامیده می‌شوند باید از محلول آب و صابون استفاده کرد. ریمل‌های ضدآب<واترپروف> بیشتر به سلامت مژه‌ها آسیب می‌رسانند و باعث ریزش آنها می‌شوند، به علاوه سختی پاک کردن از این گونه‌ ریمل‌ها از دیگر مشکلات آنها است که به مژه‌ها آسیب می‌رساند.
گروهی از متخصصان پوست اعتقاد دارند برای پاک کردن این ریمل‌ها اصلا نباید از آب استفاده کرد زیرا ریزش مژه‌ها را افزایش می‌دهد و به دلیل آنکه مژه‌ها رشد کافی ندارند، در صورت ریزش دیرتر ترمیم می‌شوند. حتما خود را عادت دهید بعد از استفاده از ریمل‌ها آنها را پاک کنید و حتی‌الامکان سعی کنید با ریمل نخوابید، زیرا تمام فولیکول‌های مژه که روی پلک قرار دارند، مسدود شده و احتمال ریزش آنها هنگام شست‌وشو بیشتر می‌شود.


 




| *| نوشته شده در شنبه 88/5/10 و ساعت 5:0 عصر توسط niusha | نظر

همیشه کشف سایه چشم درست برای چشم کار ساده ای نیست. درست است که نوع فصل و مد در انتخاب سایه چشم اهمیت دارد اما همیشه انتخاب مناسبی نمی‌تواند باشد. رنگ لباس‌های شما، رنگ موهای شما و مطمئناً رنگ چشم‌های شما بر انتخاب سایه چشمتان تأثیر خواهد گذاشت. در اینجا بهترین سایه برای انواع رنگ چشم مورد بررسی قرار گرفته شده است.


سایه چشم‌های مناسب برای چشم‌های آبی:


بهترین سایه‌ها برای آن دسته از بانوانی که رنگ چشمشان آبی است:


نارنجی، صورتی، آبی، قهوه ای، بنفش، سفید، کرم، کاراملی، طلایی و نقره ای.


اگر شما در کنار این سایه‌ها مقداری رژ گونه به رنگ سرخی هولویی و کمی هم برق لب استفاده کنید کامل خواهید شد.


نکته: اگر رنگ چشمان شما آبی می‌باشد از بکار بردن سایه چشم‌های به رنگ سبز و تنالیته قرمز خودداری کنید.


سایه چشم‌های مناسب برای چشم‌های سبز:


بهترین سایه‌ها برای آن دسته از بانوانی که رنگ چشمشان سبز است:


مسی، قرمز بسیار پر رنگ، گلی، طلایی کم رنگ، زردآلویی، زرد سبز، سبزهای پررنگ، ارغوانی، گوجه ای، بنفش کم رنگ(اسطخدوسی).


بهترین رنگ‌ها برای چشمان سبز، صورتی و هلویی می‌باشد. برای دست یافتن به بهترین جلوه از رژلبی در رنگ‌های تیره یا قرمز پررنگ استفاده کنید. برای تأکید بیشتر بر چشم‌ها و نیرو بخشیدن به آن از یک خط چشم قهوه ای و ریمل مشکی استفاده کنید.


نکته: اگر رنگ چشمان شما سبز می‌باشد از بکار بردن سایه چشم‌های به رنگ آبی خودداری کنید.


سایه چشم‌های مناسب برای چشم‌های قهوه‌ای:


بهترین سایه‌ها برای آن دسته از بانوانی که رنگ چشمشان قهوه‌ای است:


بژ، کرم، حنایی، شکلاتی، سفید، قهوه ای تیره و سیاه.


اگر چشمان شما قهوه‌ای می‌باشد بهتر است برای برجسته ساختن چشم‌ها از یک مداد چشم سیاه یا قهوه‌ای و یا از خط چشم مایع استفاده کنید.


برای اینکه سایه شما دوام بیشتری داشته باشد از یک سایه پایه استفاده کنید این کار از چروک خوردن و رگه‌رگه شدن سایه به شما کمک خواهد کرد. همچنین پایه سایه چشم برای زیباتر ساختن و تشدید آن بکار می‌رود.


فنون زیبایی مفید:


از آزمایش رنگ‌های مختلف بر چشمانتان نترسید.


اگر چشمان شما آبی می‌باشد بهترین انتخاب برای شما یک سایه تیره‌تر از رنگ چشمان شما می‌باشد که چشمان شما را واقعاً آبی خواهد ساخت.


قبل از آرایش چشمها، ابروانتان را با یک برس مخصوص ابرو یا یک مسواک شانه کنید.


اگر از سایه چشم پودری استفاده می‌کنید حتماً از یک پد نمناک آرایشی استفاده کنید.


همیشه سایه چشم‌های با کیفیت خوب را بکار ببرید تا از چروک شدن پوست و پوسته شدن یا محو شدن جلوگیری شود.


همیشه قبل از خواب با یک پاک‌کننده چشمانتان را پاک کنید.
سایه چشم در انواع مختلفی وجود دارد، مانند سایه چشم‌های مایع، مدادی، کرمی، فشرده و …، نوع مطلوب خود را بیابید.

 

 

 




| *| نوشته شده در شنبه 88/5/10 و ساعت 4:59 عصر توسط niusha | نظر

اگر قاب عینک شما تیره باشد نیازی به استفاده ازرنگها در سایه چشم نمیباشد ,فقط کافی است مژه ها را به بالا داده و از هم جدانمایید .
اگر از انواع قهوه ای ریمل استفاده مینمایید ,سعیکنید به جای آن از انوع مشکی و بصورت نازک در آرایشتان استفاده نمایید.
از ریملهای چند کاره جهت استفاده در پایین مژه هاو فر دادن و صاف کردن آنها استفاده نموده و به سمت بالا آنها را حالت دهید.

اگر از عینکهای کائوچویی و دسته شاخی استفاده میکنید باید وقتبیشتری برای آرایش ابروهایتان صرف نمایید.

توجه داشته باشید هدف از آرایش شما نمایش بهتر صورتتان است نه عینکتان , پس درانتخاب رنگها دقت نمایید.

 


 




| *| نوشته شده در شنبه 88/5/10 و ساعت 4:58 عصر توسط niusha | نظر
<      1   2   3   4   5      >

nunu

nunu

http://nunu.ParsiBlog.com

NigHt sTar

راه های زیبایی - NigHt sTar

NigHt sTar

niusha

NigHt sTar

قالب بلاگفا

قالب پرشین بلاگ

قالب وبلاگ

Free Template Blog



ساعت فلش