NigHt sTar

- مرحله اول زدن کرم نرم کننده و بعدش کرم پودره که بستگی به رنگ پوست و سازگاری با اون یه کرم پودر انتخاب و روی پوست می زنیم.

?- بعد باید ابروها رو یک کم پر رنگتر کرد یا اینکه اگه جایی از ابرو نقص داره با مداد ابرو درستش کرد


اینم نتیجه نهایی سایه زدن هست. می بینید که اصلا از رنگهای تند و زننده استفاده نکرده و خیلی سایه ملایمی درآورده. هرچی از کنار پلک به سمت ابرو می رویم رنگ سایه کمرنگ تر میشود

?- مرحله بعد ریمل و خط چشم مایع می زنیم.
برای خط زیر چشم بهتر است با مداد مشکی (یا رنگ مورد علاقمون) زیر چشم را بکشیم بهتر است موقع خط کشیدن بالا را نگاه کنیم. اگر آرایش ملایم میخواهید باید خط زیرین بیرون پلک و نزدیک به مژه ها باشد و اگر آرایش تندتر میخواهید باید خط زیرین دقیقا روی پلک داخلی چشم کشیده شود

?- با برس روژگونه شروع به زدن روژگونه میکنیم اینکار باید با یک رنگ بسیار ملایم انجام شود
برای اینکه بهتر روژگونه بزنیم چند روش دارد ?- بخندیم و روی قسمتی که برآمده میشود روژگونه بزنیم ?- لپها را به داخل فرودهیم و روی قسمتهایی که برآمده میماند روژگونه بزنیم

?- روژلب می زنیم

 

 

 

 

 

 

 

 




| *| نوشته شده در پنج شنبه 88/5/15 و ساعت 3:29 عصر توسط niusha | نظر

مدل ابروها
‌حال به این مسئله توجه نکرده باشید ولی زیبا ساختن ابروها می‌تواند تغییر شگفت‌انگیزی در ظاهر شما ایجاد کند. ابروان شما مانند قابی برای چشمان شما هستند. اغراق نیست اگر بگوییم که شکل ابرو می‌تواند به ظاهر شما جلوه دهد و یا جلوه آن را از بین ببرد. اگر ابروی شما به فرم صورت‌تان نخورد، فرم صورت به هم خورده و شکل آن تغییر می‌کند. پس اولین قدم این است که فرم چهره خود را بشناسید. بر اساس معیارهای تعریف شده زیبائی، برای هر فرم صورتی، بهترین و بدترین فرم ابرو پیشنهاد شده است. برای صورت کشیده بهترین فرم ابرو، ابروی صاف و افقی است و بدترین فرم ابرو، ابروی زاویه‌دار با ارتفاع بلند و دم‌کوتاه است. در مورد صورت‌های گرد بهترین فرم ابرو، ابروی زاویه‌دار با ارتفاع بلند و دم‌کوتاه است و بدترین ابرو، ابروی گرد است. بهترین ابرو برای صورت‌هائی که چهارگوش هستند، ابروی زاویه‌دار و منحنی با قوس تیز است کسانی که صورت قلبی شکل یا گلابی شکل دارند بهتر است ابروی گرد را انتخاب کنند. بدترین فرم ابرو برای این افراد ابروی صاف و افقی است. بر این اساس به شما توصیه می‌کنیم که همیشه ابروهایتان را به نسبت شکل صورت‌تان بردارید نه به توصیه دوستان و یا دنباله‌روی از مد. بر اساس معیارهای زیبائی نقطه شروع ابرو، بلندترین نقطه ابرو و نقطه پایانی ابرو بر اساس موقعیت چشم‌ها تعیین می‌شود. برای پیدا کردن نقطه شروع ابرو، مدادی را در کنار بینی به‌صورت عمودی نگه دارید. نقطه طلاقی مداد با ابرو همان محل شروع ابروی شماست. برای پیدا کردن بهترین محل برای بلندترین نقطه ابرو، مداد را کنار بینی به سمت خارجی عنبیه چشم (قسمت رنگی چشم) نگه دارید. حال مداد را طوری بگیرید که کنار بینی را به کنار خارجی چشم متصل کند. نقطه تلاقی به‌دست آمده با ابرو، دقیقا بهترین نقطه پایانی ابروان شماست.
اگر صورت را به طور کلی به شکل یک بیضی در نظر بگیرید و آن‌را با یک خط فرضی عمودی به دو قسمت مساوی تقسیم کنید و با خط افقی فرضی دیگری بیضی را به 4 قسمت مساوی تقسیم نمائید، در یک چهره متناسب، محل چشم‌ها روی خط افقی است. حال خط افقی را به 5 قسمت مساوی تقسیم می‌کنیم با این کار اندازه طبیعی چشم‌ها مشخص خواهد شد به این ترتیب متوجه می‌شوید که فاصله بین دو چشم، برابر با یک چشم است. نیمه بالای چهره (بالای چشم‌ها) محل قرارگیری ابرو است. در یک چهره متناسب اگر از خط افقی تا پایین بیضی را به دو نیمه تقسیم کنیم نوک بینی باید بر روی این نقطه واقع شود. اگر خواستید چشمانتان درشت‌تر به نظر برسد فاصله ابروها را بیشتر کنید و اگر چشمان کشیده می‌خواهید بگذارید ابروهایتان به هم نزدیک باشند. بعضی‌ها چشم‌های پف‌کرده‌ای دارند که ممکن است تناسب چهره‌شان را به هم ریخته باشد. برای کم‌کردن پف‌ چشم، یک قاشق غذاخوری را زیر آب بسیار سرد بگیرید و برای 60 ثانیه روی پف کردگی چشم قرار دهید. این‌کار ورم را کمتر می‌کند. البته کرم نیز برای از بین بردن پف‌کردگی چشم وجود دارد. این کرم‌ها معمولا دارای نشاسته و روغن جگر کوسه هستند و به گفته متخصصین پوست برای ورم چشم اثر معجزه‌آسائی دارند. با تمام این تفاسیر و قوانین، باید بگوئیم که برخی از چهره‌ها با اینکه از این قوانین پیروی نمی‌کنند، زیبا هستند بنابراین، تا آنجا که خودتان از چهره خود راضی هستید، همان قانون شماست!




| *| نوشته شده در دوشنبه 88/5/12 و ساعت 1:0 صبح توسط niusha | نظر

پوست شما از درون شما حرف مى زند. هر طور که زندگى کنید، غذا بخورید و رفتار کنید، در صورت شما مشخص خواهد شد. براى داشتن پوست سالم و زیبا که در حقیقت آینه بدن است، استفاده از کرم هاى ضدچروک و ضدپیرى و ماسک هاى جوان کننده هیچ گونه فایده اى نخواهد داشت. این گونه فرآورده هاى بهداشتى تنها براى مدت کوتاهى تأثیر دارند و پس از گذران چند هفته اثربخشى خود را از دست مى دهند. در این که چرا پوستمان دچار چروکیدگى و پیرى زودرس مى شود، دلایل متعددى وجود دارد که استفاده از کرم هاى مختلف جوابگوى آن نیست. استرس و فشارهاى روانى، خستگى و کار زیاد، استعمال سیگار، مصرف الکل، گرفتن رژیم هاى سخت و چند روزه، تغذیه نامناسب و استفاده مکرر و خودسرانه از کرم ها و فرآورده هاى بهداشتى مهمترین عوامل در بروز چین و چروک پوست به شمار مى روند. علاوه بر اینها عدم کشیدگى طبیعى ماهیچه هاى صورت نیز در چین و چروک زودرس پوست نقش مهمى ایفا مى کند. بافت هاى ماهیچه اى صورت در کسانى که ورزش نمى کنند، سریع تر از بقیه کیفیت خود را از دست مى دهد و منقبض مى شود. کشیدن طبیعى عضلات صورت که اصطلاحاً LIFTING نامیده مى شود و بحث امروز ما در همین رابطه است، یکى از مهمترین عوامل در جلوگیرى از شل شدن ماهیچه هاى صورت و پیرى زودرس به شمار مى رود. بسیارى گمان مى کنند LIFTING تنها انجام یک سرى حرکات بى معنى است. در صورتى که همین حرکات و انقباض هاى بى اهمیت است که از تشکیل خطوط دائمى و زودرس بر پیشانى، زیر چشم، اطراف گونه و لب ها که ظرف مدت کوتاه، زیبایى را از شما گرفته و پوستتان را چروک مى سازد، جلوگیرى مى کند. نرمش هاى صورت باعث مى شود جریان خون افزایش یافته و به دنبال اکسیژن مواد مغذى بیشترى به بافت عضلانى صورت برسد.

براى دستیابى به آرامش ناحیه گیجگاهى را با کرم پوشانده و انگشت سبابه را روى آن قرار دهید و به صورت ملایم و دورانى حرکت دهید. براى این که نتیجه مطلوبى از نرمش هاى روزانه بگیرید، نرمش ها را پشت سر هم و بدون وقفه انجام ندهید. به صورتتان استراحت دهید. هرچه نرمش ها آهسته و منظم صورت گیرد، صورتتان بهتر سفت و تقویت مى شود. بعد از انجام نرمش ها کمپرس یخ را نیز فراموش نکنید.
در اینجا به برخى از مراحل LIFTING که موجب از بین رفتن چین و چروک نواحى پیشانى، چشم، زیر گلو و نیز افتادگى پلک مى شود، اشاره مى کنیم. قبل از انجام عمل LIFTING حتماً صورت خود را با لوسیون پاک کنید و با یک کرم مرطوب کننده مناسب و مرغوب کاملاً بپوشانید، به طورى که پوستتان کاملاً نرم شود. براى از بین بردن چروک هاى زیر چشم، چشمانتان را ببندید. دو انگشت میانى دست را گوشه بیرونى چشمتان قرار دهید و با حرکتى نرم و آهسته انگشتان خود را به سمت گوش تا به سمت بالا بکشید.

براى رفع چین پیشانى و خطوط میان دو ابرو انگشت سبابه دست راست و چپ را در قسمت میانى ابرو قرار داده و به سمت محل رویش موها بکشید. این عمل را هرچه بیشتر در طول روز انجام دهید، نتیجه بهترى خواهید دید. براى تقویت عضلات گونه پوستتان را با کرم چرب کرده و سپس انگشت سبابه و کبادى را بر روى قسمت استخوانى گونه قرار دهید و به صورت دورانى حرکت دهید. سپس کف دست را محکم روى صورت قرار داده و به سمت بالا بکشید تا چروک هاى اطراف بینى نیز از بین برود. راه دیگر براى رفع چین و چروک و شل شدگى گونه ها باز و بستن دهان به صورت O است. دهان خود را تا آنجا که امکان دارد، باز کرده و به شکل O درآورید. بعد از مدتى استراحت کرده و مجدداً این نرمش را انجام دهید. اگر مى خواهید خطوط کناره دهان را برطرف نمایید، دهان را به شکل O باز کرده و لب ها را به سمت داخل بکشید. پس از چند ثانیه دهان را به صورت E باز کرده و مجدداً به شکل O درآورید. این نرمش را پشت سر هم انجام دهید تا جایى که فک تان خسته شود. مدتى استراحت کنید و دوباره تمرین را از سر بگیرید. هر چه بیشتر عضلات کنار دهان را سفت کنید، چروکیدگى هاى آن ناحیه سریع تر از بین مى رود. براى رفع چروک ناحیه زیر گلو این قسمت را با کرم مرطوب کننده پوشانیده و کف دست خود را بر روى استخوان چانه قرار داده و به صورت دایره اى به سمت گوشتان حرکت دهید. LIFTING علاوه بر این که موجب سفت شدن ماهیچه هاى صورت مى شود، در رفع استرس و فشارهاى روانى نیز مؤثر است. براى دستیابى به آرامش ناحیه گیجگاهى را با کرم پوشانده و انگشت سبابه را روى آن قرار دهید و به صورت ملایم و دورانى حرکت دهید. براى این که نتیجه مطلوبى از نرمش هاى روزانه بگیرید، نرمش ها را پشت سر هم و بدون وقفه انجام ندهید. به صورتتان استراحت دهید. هرچه نرمش ها آهسته و منظم صورت گیرد، صورتتان بهتر سفت و تقویت مى شود. بعد از انجام نرمش ها کمپرس یخ را نیز فراموش نکنید. یخ سرعت گردش خون در پوست را افزایش مى دهد و با استحکام عضلات صورت باعث هر چه بیشتر جوان و با طراوت شدن پوست شما مى شود.




| *| نوشته شده در دوشنبه 88/5/12 و ساعت 12:58 صبح توسط niusha | نظر

زیبایی صورت" را میتوان به صورت مجموعه صفاتی تعریف کرد که باعث جذابیت فرد مخصوصاً برای جنس مخالف میگردد.
بخشی از این زیبایی را ما از والدین خود به ارث میبریم ولی این همه ماجرا نیست و بخش مهمی از زیبایی دست خود ماست که میتوانیم با افزودن زیبایی اکتسابی به زیبایی ارثی حداکثر جذابیت را برای خود ایجاد کنیم.

طبق تحقیقات انجام شده به صورتی لفظ زیبا اطلاق میگردد که دارای ویژگیهای زیر باشد:
1. پوست هموار و شفاف
2. وجود تقارن در اجزای صورت
3. چانه کوتاه و باریک، لبهای پر با لبه های کاملاً مشخص، چشمهای درشت و ابروهای باریک.البته این ویژگیهای صورت جذاب زنانه است و ملاکهای صورت مردانه تفاوت دارد.در بین این مشخصات چشمهای درشت از امتیاز بیشتری برخوردار است.
4. عدم وجود بیماری مثل ضایعه پوستی، زگیل، کیست، تومور، آکنه و موی زاید

ویژگیهای مذکور اغلب ذاتی بوده و ایجاد تغییر در آنها بسته به نوع صفت از کم تا متوسط میسر است.ولی موضوع اصلی بحث ما عوارض بیماریها و صفات اکتسابی است که قابلیت تغییر و برگرداندن آن بسیار زیاد است و در واقع بخش اعظم کارهای زیبایی در این قسمت صورت میگیرد.




| *| نوشته شده در دوشنبه 88/5/12 و ساعت 12:49 صبح توسط niusha | نظر

در اینکه فر کردن دایمی موها در برخی از افراد مشکلاتی مانند شکنندگی، خشکی، موخوره و شکستن موهای نزدیک به پوست سر را موجب می ‌شود، شکی نیست اما اگر ماده شیمیایی مخصوص فر کردن مدت زیادی روی مو بماند، به علت فعل و انفعالات شیمیایی زیاد موجب شکستن شدید و گسترده موها می ‌شود. پس برای پیشگیری باید نکاتی رعایت شوند.
نتیجه حاصل از فر کننده‌های خانگی و حرفه‌ای (در سالن زیبایی) به مدل موی مورد نظر و دقت و تجربه فرد در انجام راهنمایی‌های گفته شده بستگی دارد. اگر فر موها به وسیله فرد با تجربه انجام شود، صدمه کمتری به موها وارد می ‌شود. یا اگر مو خیلی کوتاه باشد، به طوری که حداقل یکبار به طور کامل پیچیده نشود و یا اینکه موها را محکم دور فر کننده نپیچند تا فر اولیه محکمی ایجاد کنند ، فر حاصله ضعیف بوده و مدت زیادی دوام نمی ‌آورد. گذشته از این، محلول‌های فر کننده خانگی نسبت به محصولات مورد استفاده در سالن‌های زیبایی دارای قدرت کمتری هستند. علت این امر، احتیاط کارخانه‌های سازنده به علت به حداقل رساندن آسیب‌ به موها حتی در صورتی که استفاده‌‌کنندگان خانگی راهنمایی‌های قید شده را به خوبی رعایت نکنند، است.

علت بیشتر مسایل فر کننده‌های دایمی خانگی، رعایت نکردن اصول گفته شده از طرف کارخانه‌ سازنده است. گذشته از این اگر ماده خنثی‌ کننده نیز به درستی استفاده نشود، موها به طور مناسب خنثی نشده و شکننده، فرفری و نوک شکسته (موخوره) می ‌شوند. به همین دلایل بهتر است از شخص دیگری کمک بگیرید و او این کارها را برایتان انجام دهد. اگر موهای شما آسیب‌ دیده‌اند (به دلیل مش و رنگ مو)، بهتر است یا از فر کردن صرف‌ نظر کنید و یا به وسیله یک آرایشگر خوب که توانایی جلوگیری از صدمات بیشتر به موهایتان را دارد، کمک بخواهید. آرایشگران خوب نمونه‌ها و مارک‌های گوناگون از فرکننده‌ها را می‌ شناسند که برحسب مدل مورد نظرتان و سلامت موها آنها را انتخاب خواهند کرد.




| *| نوشته شده در یکشنبه 88/5/11 و ساعت 6:51 عصر توسط niusha | نظر
<      1   2   3   4   5      >

nunu

nunu

http://nunu.ParsiBlog.com

NigHt sTar

راه های زیبایی - NigHt sTar

NigHt sTar

niusha

NigHt sTar

قالب بلاگفا

قالب پرشین بلاگ

قالب وبلاگ

Free Template Blog



ساعت فلش