NigHt sTar

گاهی به طور موقت ودر زمان کوتاهی بدون استفاده از وسایل حرارتی مثل بابلیس یا بیگودی های برقی وداغ که تداوم آنها باعث زیان رساندن به موها خواهد شد ،موهایشان را فر و یا ویو کنند، راهکارهایی پیشنهاد می‌کنیم که


از آنجایی که هر نوع ماده‌ی شیمیا‌یی بر روی موها سلامت مو را به خطر می‌اندازد و یکی از آنها فر شش ماهه و طولانی مدت است ،برای دختران جوانی که دارای موهای صاف و یا کمی حالت دار هستند و دوست دارند


گاهی به طور موقت ودر زمان کوتاهی بدون استفاده از وسایل حرارتی مثل بابلیس یا بیگودی های برقی وداغ که تداوم آنها باعث زیان رساندن به موها خواهد شد ،موهایشان را فر و یا ویو کنند، راهکارهایی پیشنهاد می‌کنیم که نه تنها نیاز به رسیدگی ندارد بلکه گاهی به خاطر استفاده از مواد طبیعی به مرور زمان باعث حالت دار شدن موها خواهد شد و به حجم دادن موها نیز کمک خواهد کرد.

?- مرحله اول تهیه کردن بیگودی های فر بسته به نوع فر ریز یا درشت و یا متوسط می‌باشد به طوری که هم می‌توانید این بیگودی ها را از بیرون تهیه کنید و هم چون هر چه لایه های مو را کمتر بگیرید فر شما زیباتر خواهد شد به تعداد زیادی بیگودی نیاز دارید،آنها را با هزینه‌ی کمتری در منزل تهیه کنید ، - بدین ترتیب که کاغذ هایی به ابعاد ? در? یکدست وهم اندازه بسته به حجم مو به تعداد ?? الی ?? عدد درست کرده (می‌توانید از کاغذهای یادداشت مربع شکل استفاده کنید) وآنها را لوله ای شکل کنید که مثل بیگودی های ریز در خواهد آمد و البته سایز بیگوی های شما به خودتان مربوط می‌شود که دوست دارید فر ریز داشته باشید یا درشت ویا متوسط.

?-اگر موهایی کاملا صاف وبدون حالتی دارید که پس از حالت دادن با سشوار یا بیگودی خیلی سریع به حالت اولیه برمی‌گردد و فرم خود را از دست می‌دهد، توصیه می‌شود که بعد از حمام که آب موها کشیده شد و موها نم هستند،آنها را به دو طرف سر شانه کرده و از جلو با لایه های خیلی کم وزدن کمی تافت یا مواد نگهدارنده به موها بزنید، ، آنها را به دور بیگودی‌ها و در وسط آنها به طور مرتب بپیچید و دو طرف کاغذهای لوله ای را خم کنید تا موها باز نشوند و حتی در صورت باز شدن می‌توانید از گیره‌های سیاه مو جهت ثابت نگه داشتن آنها استفاده کنید.

?-گاهی برای موهایی که کمی حالت دارند و به راحتی به هر فرم دلخواهی که می‌خواهیم در می‌آیند ، استفاده از مواد حالت دهنده توصیه نمی‌شود و تنها نم داشتن موها کافی است.

?-برای فرهای درشت تر کاغذهای لوله ای را باز تر پیچانده وقطر لوله ها را بیشتر می‌گیریم.


?- پس از پیچاندن همه ی موها از جلو به پشت سر تقریبا نیم ساعت ویا بسته به مقدار موها کمی بیشتر طول می‌کشد تا موها خشک شوند که حتی می‌توانید ، از سشوار با باد بسیار ملایم برای خشک شدن آنها استفاده کنید(دقت داشته باشید که هنگام سشوار کشیدن نظم بیگودی ها به هم نخورد وباعث باز شدن آنها نشود)

?-برای باز کردن موها کاغذهای لوله ای را از سمت پایین گرفته وبه طور عمودی به پایین بکشید تا منگوله ای و لولای باز شود نه اینکه به طور افقی به سر بچسبد که در این صورت اصلا فر زیبایی در نخواهد آمد.

?-بعد ازآنکه موها را به ترتیب از جلو به پشت سر به آرامی باز کردید می توانید با انگشتانتان آنها را از هم جدا کرده و فرتان را طبیعی تر نشان دهید و در این هنگام برای براق شدن موها می‌توانید از کمی روغن زیتون استفاده کنید

?-برای ویو شدن موها از بیگودی های درشت با برداشتن لایه های زیاد مو این کار را انجام دهید اما برای فرها ،چه ریز وچه درشت حتما لایه های جدا شده را کم بگیریدبا این تفاوت که در فر ریز از بیگودی ریز و در فر درشت از بیگودی درشت استفاده کنید

?-این نوع فر تا زمان شسته شدن همچنان باقی خواهد ماند و تنها با شسته شدن به حالت اولیه‌ی خود باز خواهد گشت.
??- ناگفته نماند که فرهای شش ماهه یا همیشگی به موها آسیب رسانده وگاهی به خاطر مواد شیمیایی باعث سوزاندن آنها خواهد شد و اکثر اوقات به خاطر رسیدگی به آنها شما را خسته خواهد کرد ، چرا که شما باید فرشش ماهه را همیشه چرب نگه دارید تا خوش حالت بایستد و این خود استفاده از واکسها و کرم های مو را به همراه خواهد داشت که مصرف زیاد این مواد نیز به مقدار زیاد و در دراز مدت ضررهای بسیاری را برای موی شما به همراه خواهد داشت اما این فر نیاز به مراقبت نداشته و هر زمان که از آن خسته شوید با شستن از بین خواهد رفت.

 




| *| نوشته شده در دوشنبه 88/11/26 و ساعت 1:33 عصر توسط niusha | نظر

آرایشی که با اصول صحیح صورت بگیرد و نه تنها شخص را زیبا و خوش سیرت نشان دهد بلکه طوری باشد که باعث جوان تر و شاداب تر ماندن پوست و موی او نیز می شود، از چین و چروک هایی که در سنین بالاتر و به مرور در انسان پدید می آید

آرایشی که با اصول صحیح صورت بگیرد و نه تنها شخص را زیبا و خوش سیرت نشان دهد بلکه طوری باشد که باعث جوان تر و شاداب تر ماندن پوست و موی او نیز می شود، از چین و چروک هایی که در سنین بالاتر و به مرور در انسان پدید می آید جلوگیری کند، در سلامتی جسم و روان او نیز اثر مستقیمی بگذارد و باعث شود تا فرد از دیدن خود نیز لذت ببرد.

همچنین دوستان و آشنایان در ارتباط با او و از وجود او لذت بیشتری ببرند. ولی برعکس، اگر ما به استفاده بی رویه از لوازم آرایشی شیمیایی که امروزه زیبایی موقتی و ناپایداری استفاده کرده بلکه زیبایی و شادابی پوست و موی خود را نیز به خطر انداخته و پوست را زودتر دچار پیری می نماییم انواع چین و چروک ها و لکه ها و جوش ها در آن پدیدار می گردد و مو نیز دارای ریزش ها و انواع ضربات فیزیکی و شیمیایی مثل موخوره و… می گردد و بدین ترتیب وسیله بیمار شدن و فرسوده شدن پوست و موی خود را با دستان خود آماده می کنیم.
بنابراین اگر می خواهید چهره شما همیشه جوان و عاری از سلول های مرده باشد، اگر دوست دارید زود شکسته و فرسوده نشوید و اگر دوست دارید به انواع بیماری های پوستی مبتلا نشوید یادتان باشد که بدون آگاهی از هر ماده ای برای آرایش این اعضا استفاده نکنید و از هر نوع پیشنهادی استقبال نکنید و بدانید که خود شما به تنهایی ضامن سلامتی پوست و موی خود هستید.

هنوز هم بعضی از افراد هستند که دوست دارند از مواد آرایشی استفاده کنند که دارای مارک های خارجی با قیمت های سرسام آوری باشند، شاید فکر می کنند استعمال آنها بهتر و مفید تر خواهد بود.
ولی باید دانست که اولا این کرم ها و پودرها و همچنین انواع لوازم آرایشی که توسط کارخانجات کشورهای خارجی ساخته می شود هر کدام دارای فرمولی خاص و جداگانه از دیگر مناطق می باشند چرا که آزمایشگاه های داروسازی هر منطقه بر اساس آب و هوا و نوع پوست و مو مردمانشان ، داروهای مورد نیاز را می سازند بنابراین هر کدام دارای فرمول مخصوص به خود بوده ، ثانیا چون این مواد از انواع چربی ها، هیدرات های کربن و … ساخته می شوند، دوره مصرف کوتاهی دارند که تا این مواد وارد کشور ما شوند و توزیع گردد یا از خواص دارویی آنها کاسته شده و یا کاملا از بین می رود و تتی در مواردی از تجزیه آنها مواد سمی بوجود می آیند که برای پوست و موی شما خطرآفرین نیز میگردد.
بنابراین این فکر که مواد آرایشی خارجی بهتر و مفیدتر خواهد بود فکری بسیار اشتباه و غلط می باشد و مطمئنا داروها و کرم هایی که در داخل کشور و بر اساس آب و هوای همین منطقه و همین مردم ساخته می شود خیلی بهتر ازمواد آرایشی خارجی خواهد بود .

اگر خوب در اطرافتان دقت کنید خواهید فهمید، آنانی که دارای پوست و موی خوبی می باشند و به دوام زیبایی خود نیز علاقمند می باشند، پوست و موی خود را پرورش داده و از آنها به خوبی مراقبت می کنند(چگونه؟) به شما خواهیم گفت که آنان پوست و موی خود را با کرم ها ، ماسک ها و پودرهای خانگی و دست ساز خودشان ، با دیگران و بر اساس تجربه ای که در مورد پوست خود پیدا کرده اند، آرایش و تغذیه می نمایند. کرم ها و ماسک ها و پودرهایی که از انواع گیاهان (میوه ها و سبزیجات) درست شده است اجازه می دهند تا پوست و موی بدنشان از ویتامین ها و املات و هورمون های موجود در گیاهان استفاده کرده و به نفع سوخت و ساز و ترمیم خود، از آنها سود برده و همیشه جوان و زیبا بمانند.

 




| *| نوشته شده در دوشنبه 88/11/26 و ساعت 1:31 عصر توسط niusha | نظر

متاسفانه آرایش در فرهنگ ما فقط مخصوص خانمها ارضه شده و خانمها و خوب بیشتر اقایان بر این عقیده هستند که اگر به صورت خود چیزی بجز ادکلون بعد ریش تراشیدن بزنند از فرهنگ مرد بودن بدور خواهد بود. و خوب در ایران ارایش برای مردان فقط در اصلاح صورت و موی سراست. البته با گسترش دانش و ارتباطات جمعی مثل اینترنت این مسئله کمی حل شده اگرچه هنوز کاملا شناخته نشده. البته نه منظورم سایه چشم و ماتیک برای اقایان نیست.
بعد از این مقدمه که خوب موجب بر انگیختن توجه اقایان و خانمها به این مطلب خواهد شد باید اظافه کنم که تمام شاهان ایران و مصر ارایش میکردند که سرمه و پودرهای خوشبو کننده از مثالهای ان است. البته ارایش داماد جدا از این مسئله است. در اکثر عکسهای عروسی دیده میشود که عروس کاملا اراسته و زیباست ولی داماد صورتی براق که خوب از عرق یا چرب بودن پوست ناشی میشود یا زیر چشمها سیاه و پف کرده بنظر میرسد. یا اگر صورت تراشیده شده دو رنگ متفاوت بوجود امده که خوب ناشی از سبز رنگ بودن جای ریش است. که اکثرا از ان به عنوان مزاح و شوخی میگذریم.
آرایش مردان یا همان داماد کاملا بیرنگ است و فقط جنبه یک دست کردن رنگهای صورت است. مخصوصا جای ریش تراشیده شده. و زیر چشمان، به صورتی که بیننده اصلا متوجه گریم نمیشود فقط در عکاسی صورت عروس و داماد یک دست خواهد بود. بهرحال این عکسها سالهای سال باقی خواهند ماند و یک عکس پولاروید کنار میدان شهیاد نیستند.
نکته ای که در مورد اقایان باید توجه کرد این است که اقایان مثل خانمها مواد براق یا چرب استفاده نمیکنند برای همین احساس ان هم روی پوست برایشان خوشایند نیست و خوب طبیعت پوست اقایان مواد مرطوب یا چرب کننده مثل خانمها را احتیاج ندارد. الا خشکی بیش از حد. برای همین اکثر محصولات که برای آقایان ساخته میشود بیشتر مرطوب کننده هستند تا چرب کننده.

 




| *| نوشته شده در یکشنبه 88/5/25 و ساعت 8:32 عصر توسط niusha | نظر

راه کارهای زیبایی , )مژه ها را ? مرتبه فر کنید. نزدیک به ریشه ها - وسط مژه ها و نزدیک به ریشه و هر بار فر مژه را برای ? ثانیه نگهدارید. البته خانمهای با موی فر احتیاج به این کار ندارند.
یک لایه از ریمل زخیم کننده را روی مژه های بالائی بمالید مخصوصا گوشه های داخلی چشمها. و اجازه دهید برای ?? ثانیه خشک شود.

یک لایه ریمل مخصوص بلند کردن مژه ها را از ریشه تا نوک مژه ها بزنید.

?- همنطور که هنوز ریمل خیس است یک دست از ریمل سیاه که به مژه ها حالت ضخامت میدهند به تمام مژه ها بمالید.ولی توجهتان بیشتر به ریشه ها باشد. خیلی با دقت و ضریف سعی کنید که خط اصلی مژه را تیره تر کنید.

?- قبل از اینکه ریمل کاملا خشک شود اضافیهای انرا از روی مژه ها بردارید.

?-قسمت پائین مژه ها را با ریمل مخصوص بلند کننده بصورتی که براش ریمل را بصورت افقی نگه داشته اید بمالید. و دوباره اضافه ریملها را پاک کنید.

?- با یک مداد نوک نازک یا با پودر سایه چشم و براش خودش بین ریشه مژه ها بصورت نقطه بکشید این نقطه ها باید کملا تمیز باشند تا حالت خود را روی مژه ها نشان دهند.


 




| *| نوشته شده در شنبه 88/5/17 و ساعت 12:37 صبح توسط niusha | نظر

مـعــمولا خانم ها به دنبال روشی هستند تا مدت زمان آرایش خود را کوتاهتر کنـنـد. در ایـن قسـمـت راه کــارهایی برای آرایشی ساده ظـرف مـدت زمـان 5 دقـیـقـه و یـا حـتـی کوتاهتر بیان شده است:

دقیقه اول: قـلم مـوی رنـگ بـر را بـرداشـتــه و
بـر روی گـودی چشـم، کـک و مـک ها و هرگونه
کـبودی و سرخی موجود بر روی پوست بزنـید و
بـا نــوک انگشتان خود بر روی قسمت های ذکر
شده ضربه های آرامی وارد کنید تا مواد بخوبی
جـــذب پوست شما شده و نقاط مذکور را کاملا
پوشش دهند.


دقیقه دوم: با پد و یا فرچه مخصوص پن کک را
بـه طـور یکسان به قسمت های مختلف پوست
خـود بـزنـیـد. الـبـتـه ایـن کـار را با ملایمت انجام
دهید تا باعث از بین رفتن بیرنگ کننده نشود.

دقیقه سوم: قـلـمو را بـه پودر پوشش دهنده
آغشته کنید و آن را بــه زیر، بالا و اطراف چشم
خود به خوبی بمالید.


دقیقه چهارم: بـا استفاده از فر مژه، مژه های
خــود را حـالت دهید سپس از ریمل سیاه رنگ
اســـتفاده کرده و آنرا تنها بر روی نوک مژه های
خود بزنید.

دقیقه پنجم: به وسـیــله یک رژگونه برنز رنگ،
گــونه و پشت چشمهای خود را کمی تیره کنید
و در آخـر نـیـز از رژ لب مورد علاقه خود استفاده
کنید.

با کـمـی تمرین می توانید مدت زمان این کار را به کمتر از 5 دقیقه
نیز برسانید.


چرا رنگ این رژ لب مثل عکس روی جلدش نیست؟ شاید رنگش واقعا بد باشه!! اما نه، اینطورنیست. اگر رنگش واقعا بد بود شما هیچ موقع آنرا خریداری نمیـکردیـد. برای اینکه رنگ واقعی رژلب ها نمایان شود باید ابتدا بر روی لب خود زیرسازی انجام دهید.

چگونه میتوان رنگ مناسبی برای زمینه انتخاب نمود؟ برای اینکه بتوانید رنگ مناسب و دلخواه را انتخاب کنید، تستر را برداشته و کمی از آن را بر روی یک تکه کاغذ سفید امتحان کنید (این روشی است که عکاس و فیلم بردارهای حرفه از آن استفاده می کنند زیرا همیشه رنگ زمینه در فیلمها نمایان می شود) و ببینید که آیا رنگ مورد نظر شما همین است یا خیر. تشخیص رنگ بر روی پوست اندکی دشوار است در حالیکه انجام چنین کاری با استفاده از کاغذ بسیار ساده می باشد. شما واقعا به دنبال چه هستید؟ ما از روی تمام تئوری های موجود به چند نکته اساسی دست پیدا کردیم و می خواهیم آنها را با شما در میان بگذاریم. از یکی از رنگهای موردعلاقه خود مثلا قهوه ای برای زیرسازی استفاده کنید. در اینجا به شما می گوییم که استقاده از تون های مختلف چگونه می تواند چهره شما را تغییر دهند:

1- قرمز/ صورتی: باعث می شود تا چهره شما گرمتر، قوی تر و بانفوذ تر به نظر برسد. البته باید توجه داشته باشید که این رنگ باعث می شود تا تمام رنگ های قرمز صورت بیشتر نمایان شود بنابراین در استفاده از این رنگ کمی محتاط تر عمل کنید.

2- زرد / نارنجی: رنگهای گرم و ملایم می باشند و برای پوست های کمی تیره مناسب هستند. البته اگر رنگ پوست شما به زردی گرایش دارد بهتر است از پیش زمینه سبز / آبی برای زیرسازی استفاده کنید و از رنگ زرد هم بیشتر از نارنجی استفاده کنید زیرا رنگ نارنجی باعث می شود تا رنگ پوست شما تا حدی به سمت خاکستری و کبود گرایش پیدا کند.

3- سبز / آبی: یکی از رنگ هایی که می تواند به چهره شما ژرفا بخشد، قدرت نفوذ را بالا برده و قیافه چشمگیری به شما بدهد رنگ سبز/آبی است. البته استفاده بیش از اندازه نیز ممکن است این تصور را ایجاد می کند که انگار شما در حال راه رفتن زیر نور لامپ مهتابی هستید!!

4- نقره ای / خاکستری: این رنگ به چهره شما شفافیت و ملایمت اضافه می کند و برای استفاده روی پیش زمینه های روشن بسیار مناسب است به همین دلیل این روزها طرفدارهای بسیار زیادی دارد و رنگ رژهای زیرسازی شده را نیز ملایم و براق می کند. فقط باید مراقب باشید که بیش از حد به سمت خاکستری/آبی متمایل نشود زیرا باعث آشکار شدن گودی های زیر چشم می شود.

5- سبز: هه هه ؟! سبز؟؟ بله، بعضی وقت ها. مارک های خیلی معروف سبزهای بی نظیری تولید می کنند که معمولا با رنگ های تون آبی ست هستند. استفاده از این رنگ شما را فانتزی می کند. البته در سایر قسمت های صورت نیز باید از رنگهای بیشتری استفاده کنید. ( همیشه رنگ های مایل به قرمز طرفدارهای زیادی دارند...اما در میان آنها رنگهای سبز فوق العاده ای نیز دیده می شوند...فقط کافی است روی رنگ لبها دقت گنید)

طرز استفاده از رژلب
هر رنگ پوستی که دارید و حتی اگر آنرا دوست ندارید( مثل گودی های آبی و خاکستری دور چشم و برخی کبودی های موجود بر روی پوست صورت) سعی کنید هیچ گاه رنگ پوست و رژلبتان یکسان نباشد زیرا مثل این است که شخصی پوست خود را برنزه کند و بعد هم لباس قرمز بپوشد. این کار باعث می شود تا قیافه شما به بدترین حالت ممکن درآید.





| *| نوشته شده در پنج شنبه 88/5/15 و ساعت 3:35 عصر توسط niusha | نظر
<      1   2   3   4   5      >

nunu

nunu

http://nunu.ParsiBlog.com

NigHt sTar

راه های زیبایی - NigHt sTar

NigHt sTar

niusha

NigHt sTar

قالب بلاگفا

قالب پرشین بلاگ

قالب وبلاگ

Free Template Blog



ساعت فلش