NigHt sTar

به نظر می رسد که نارضایتی و ناخشنودی همیشگی و دائمی از اندام و ظاهر خود، بخشی از زن بودن است. ممکن است از شنیدن این که شخص مشهور لاغر اندامی از پاهای (عالی!) خود می نالد، تعجب کنیم و از خودمان ناامید بشویم؛ بیشتر ما وقتی درآینه به خودمان نگاه می کنیم ناراحت می شویم.
دراین باره راه حل های خوبی داریم. نیازی نیست که شما بدنی افسانه ای و شگفت آور داشته باشید تا خوب و زیبا به نظر برسید. رمز کار دراین است که بدانید چگونه قسمتهایی از بدنتان را که از آن متنفر هستید پنهان کنید و چگونه بخش هایی را که دوست داری، برجسته و پررنگ کنید. لی فلدن نویسنده آیا این لباس من را چاق نشان می دهد؟ قوانین قطعی برای لاغر دیده شدن برای هر اندازه و قد و شکلی، این کار را “زیبایی و مد پنهان کردن” می نامد. او می گوید: «شما باید با این فرض شروع کنید که هیچکدام از ما عالی نیستیم. قاعده اصلی این است که بخش های مثبت را برجسته کنید و به آن اهمیت بدهید و توجه دیگران را ازعیب های قابل مشاهده خودتان منحرف کنید.» و این کلید خوب و زیبا ظاهر شدن است، مهم نیست که شکل بدن شما چگونه است.
هدف این است که ظاهری متناسب و همسان از سر تا کف پا نشان بدهید، درنتیجه بدن شما به جای مجموعه ای از خصوصیات و شکل های جداگانه، مانند یک مجموعه یکپارچه و متحد به نظر می رسد. مری لو آندره، مشاور انتخاب لباس و نویسنده کتاب آماده برای پوشیدن - راهنمای تخصصی برای انتخاب و استفاده از قفسه لباس خود، می گوید: «چشم به دنبال هرجایی که تناسب و شکستگی خطوط و تقارن و تعادل وجود دارد می رود.» بنابراین اگر لبه انتهایی ژاکت شما به سمت راست، جایی که ران های شما پهن تر است پایین برود، چه حدسی می زنید؟ ران های شما بسیار بزرگ به نظر می رسد. اگر لبه پایین لباس کمی بالاتر باشد، مثلا در بالای ران، در این صورت چشم به سمت نقطه لاغرتر متمرکز می شود.



| *| نوشته شده در پنج شنبه 88/7/23 و ساعت 8:20 عصر توسط niusha | نظر

nunu

nunu

http://nunu.ParsiBlog.com

NigHt sTar

زیباتر نشان دادن بدن - NigHt sTar

NigHt sTar

niusha

NigHt sTar

قالب بلاگفا

قالب پرشین بلاگ

قالب وبلاگ

Free Template Blog



ساعت فلش